by amanda

| Vardag
godmorgon sötnosar. sitter och äter frukost och har precis duchat och klätt på mig. snart så ska annie lippa och hanna komma hit. vi ska chilla galet, sjunga lite singstar och ah. kanske ut och träffa någon senare. vi får se vad som händer, det blir säkert dålig uppdatering idag men jag ska försöka så gott som jag kan. men jag bloggar snart, pussar amanda <3
Haedil *HUMOR BLOGG*

hehe aa :))

allt bra idag? :))

OLIIIVEEN

okej =) jag är också 96a ;D

Pam :)

sv: fixar mig! :D



vad äter du då?:)

Johanna <3

Hejhejj=)

Jusst nu har vi en frågestund på våran blogg.fråga vad du vill http://livepink.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment

och för er som frågar ngt får chansen att delta i att vinna enn bloggheader av oss.

/frivilligt & helt gratis såklart)

Kram livepink

EMSY

japp:D händer idagdå*?

Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :DD

EMSY

okej :D nja inte mkt

Haedil *HUMOR BLOGG*

ska fota lite sj? :))

EMSY

jo men det blev ändrade planr :p

hejannw

jag med :)

D A N I E L A ♥

- okej ännu mer nice!:D haha

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej kul :))

ABSSOLUTAARNELA

det är bra här! =D

EMSY

hahha ja:D

OLIIIVEEN

ja haha :P

var bor du? :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

jupp :DD

Pam :)

sv: jaha okej! :D

matildac

tack för din åsikt:)

D A N I E L A ♥

- tack så mkt:)

hejannw

Inte just nu, ska göra en åt en annan tjej ;)

Carolina [fotograf]

Tipsar om sommarkänsla i bloggen ;)



Pssst. Nu ligger tävling uppe med mina favoriter inom fransk manikyr: http://caroflina.blogg.se/2010/february/tavling-i-samarbete-med-depend.html.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: