by amanda

| Vardag


Avril Lavigne - When youre gone

OLIIIVEEN

var så lite så :)

har du sportlov? :D

EMSY

dudå?:D

ida

så bra :) jodå, det är helt okej.

Haedil *HUMOR BLOGG*

stan me folk sj? :))

ida

ja :)

EMSY

va jaggjorde :D

jacqe

fin blogg :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej kul :))

EMSY

ja:D va gör du?

D A N I E L A ♥

- okej:)

s

Okej vad synd:)

EMSY

okej :D samma

Haedil *HUMOR BLOGG*

:))

D A N I E L A ♥

- inte så jätte myckt:)själv?

EMSY

haha yes:D

ida

tack din fråga, svaret finns i bloggen på söndag :) allt bra med dig?

s

Okej:)

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

EMSY

hhihihihihihihihihihihihihihihihiiihhiih

EMSY

hhihihihihihihihihihihihihihihihiiihhiih

matildac

jag väljer en trojrag:)

Vi får e jag måste tänka lite först(A)

EMSY

hur mår du:D

sagha

Nej, har du?:)

EMSY

bra förutom att jag är typ juk

OLIIIVEEN

okej kul :) jag har haft de sen onsdags :P

sagha

nej faktiskt inte gör du?:)

Pam :)

sv: vsg! :D



allt bra med dig då?

OLIIIVEEN

lov ;D

sagha

heh japp:)

EMSY

hah tack,d

v e v v e

den låten är underbar!

OLIIIVEEN

jja ;D

EMSY

händer imorn?:D

OLIIIVEEN

hahha vene :P

hur gammal e dU? :D

sagha

hih, brukar du kolla på let´s dance?

Louise

allt bra ?:)

EMSY

okej :D nja träffa bästis

EMSY

haha yep :D

EMSY

VAD GÖR DU D:D:D:D

EMSY

haha okej :_D vene:D

nää :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: