by amanda

| Vardag
har precis ätit middag och sitter nu med familjen och små kollar på tv. har verkligen super tråkigt men det finns ingenting annat att göra. ska nog snart gå upp på rummet och sätta på en film. jag tror det blir "i taket lyser stjärnorna" men vi får se hur det blir. jag bloggar senare, pussar amanda <3

matilda jag och denise, 2009 någon gång ;) <3
EMSY

hihiihvene:D

EMSY

en svart typ liknande :D

s

japp

ida

riktigt snygg blogg! ställ gärna en fråga i frågestunden på min blogg :)

D A N I E L A ♥

- tack:)

EMSY

hahah vene:D

s

Inget speciellt faktiskt, blir nog bara ta det lungt. :) själv då?

EMSY

hahs okej :D intem kt

Pam :)

den filmen äger! :D

LINDAVIOLA!

sv; allt bra =)?

Lina K

Vilken härlig bild!! =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: