by amanda

| Vardag
okej .. det verkar inte som om alla förstog grejen med "detta händer inte"
jag skrev som ni kan läsa längre ner att vi inte kommer få något höstlov.
men jag hade improviserat det. vi kommer visst få det. jag hittade på en massa
saker som absolut inte skulle hända. om jag skriver att vi inte får något höstlov
så menar jag att det aldrig kommer hända att vi inte får det. någon som inte
fattar ? :p tveka i såfall inte på att fråga mig en gång till :)
EMSY

jaaaaaa som fan :D

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej, krya :))

har vart i stan me fööölk :))

EMSY

självklart :D

EMSY

kommer i inlägget snaaaart:D

EMSY

sååå ;D

EMSY

tack:$

OLIIIVEEN

fin blogg! :D

Moa

Nu har jag sportlov! :)

EMSY

hahaha:D

josefin

häftiga brills ;)

BELLA

Vad ska du hitta på ikväll då? =)

Matthew

fina glasögon:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: