by amanda

| Vardag
har precis kollat klart på filmen "grease" och ska snart ta något att äta och sen sätta på en film till. ska förmodligen ut snabbt också för att möta syster och ge henne pengar och sen hem igen. men jag bloggar snart igen, då ska ni få en smaskig "det här händer aldrig" lista =D
EMSY

haha okej :D

aaa håller på och gör om massa nu :D

Patriciaemilie

det är dagen jag börjar blogga :P haha

EMSY

haha yes:D:D:D

hejannw

vad gör du ;)

R e b e c c a

sv: Ikväll ska jag på bio med min pojkvän och en kompis :) sj då? ^^

ABSSOLUTAARNELA

samma här :)

Lina K

Älskar Grease! =)

Linn

Grease är bäst!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: