by amanda

| Vardag
R.I.P mina örhängen, måste verkligen köpa nya :(
Rita ♥

Jupp :) sånna där örhängen finns typ exakt likadana på Glitter. R.I.P haha :/

Rita ♥

Japps :D

Rita ♥

Sv; varit i skolan, sen innebandyträning o hela kvällen bloggat xD Du då? :)

milliz

sv: aa det gör jag :D

Men jag har två efternamn så jag heter egentligen Lindstrand Liikala ;)

Rita ♥

Nice det med :)

Milliz

sv: haha okej :D

Jonna

cute :) har typ likadana jag med ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: