by amanda

| Vardag

godmorgon ! :)
jag sitter och äter frukost nu och ska snart börja sminka mig och göra klart det sista. sen ska jag dra till skolan, är verkligen jätte trött -.- skönt att det är lov om 2 dagar ! menmen, efter skolan ska jag och matilda till globen och kolla runt lite, kanske köpa något. vi får se, men jag bloggar när jag får tid. pussar amanda ♥

bild jag tog i somras, copyright.

hejannw

fin bild :)

Linda

tack detsamma <3

Linda - ndaiL

Gott!!

ABSSOLUTAARNELA

va gör du? :)

Enira

Vad gör du? <3

sagha

Okej, men blogg.se kronglar hela tiden:/

Anonym

Gott!:D

Ska bara vara men en vän, vad ska du göra?:)

Kram!

EMSY

hihiih :D va gör du

R e b e c c a

Nu är jag tillbaka från min blogg paus! :)



sv: okej ^^ <3

jennifer gräll

sv: härligt :D

Marcus Å

Vad händer idag då? :)

Anonym

förlåt för sent svar, allt bra? :)

Maja

förlåt för sent svar, allt bra? :)

Anonym

Fin blogg! :) jordgubbar <3

Hanna

Okej ;)

MyzaaN - Princess Pink

ja absolut ;D okej va kul :D kramar <3

Josephine

sv: härligt :) jodå. vad gör dudå?

Awwiee

hihih jaaa, åh jordgubbar va gott

matilda

sv; okej jag bor i göteborg ;D och är 97 (:

Rita

Så skönt med lov snart!!

Moa

Vad tycker du om bilderna på mig i min blogg? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: