by amanda

| Vardag
jag har bara varit hemma hela dagen. pluggade lite och satte sen på en film, det blev titanic eftersom den jag egentligen skulle se blev det fel på :) men titanic var ett toppen val och som vanligt började jag gråta. nu ska jag plugga lite mer, det behövs verkligen. men vi hörs senare, pussar amanda <3
maitldac

lite ollika dd :D+

Linda

ja verkligen (a) :D

EMSY

okej :/ samma typ hih

maitldac

ncenice :D

MyzaaN - Princess Pink

s¨härlgit att höra<3

EMSY

haha ysyes:D

ABSSOLUTAARNELA

vad gör du? :)

Nadja

Allt bra? =)



Ursäkta för sent svar. =)

Linda

just nu ingenting, Men ska snart ta ett bad. dudå? :)

ABSSOLUTAARNELA

tittar på tv :)

ABSSOLUTAARNELA

csi miami! :D

EMSY

idrottsdag-- sj :D

EMSY

ahaha okej :D :D:D

ABSSOLUTAARNELA

tacktack! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: