by amanda

| Vardag

nu har jag kollat på paradise hotel på datorn. jag är lite efter så jag fick reda på nu vilka som hade vunnit. och jag tycker hur som helst inte att jackie och patrik skulle ha vunnit. jag hejade på greta och cimon men de åkte ju ut. men om man gämför med erika/kristoffer och jackie/patrik så ville jag till en början att erika och kristoffer skulle vinna men nu har jag ändrat uppfattning. jackie och patrik är helt klart värt det mer.
menmen, pappa har en massa kompisar hemma. tråkigt ! så jag ska gå ut och kolla vad dom har för sig, jag bloggar nog senare. pussar amanda ♥

bild från somras (a)

Nadja

gör du ikväll? =)

Nadja

Jag ska se om det e något bra på tv annars så surfa på nätet. =)

ella <3

ja klart jag svarar på kommentarer juh ;) <3

haha.

ah sånt träd är ju fett smidigt haha :P

Nadja

ja. fundera på att se om jag kan hitta en ny bok. =)

Nadja

nä det har jag inte gjort. Kan du säga npn titel? med ny bok menar jag, att jag har inga hemma som jag inte har läst. =(

matildac

nå tjafs med klassen,själv :D?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: