by amanda

| Vardag
så nu har jag svarat på komentarer och varit lite social
men nu ska jag göra mig i ordning. vi hörs imorgon alla
sötnosar, ska vara med annie och lippa då. jag vet inte
vad vi ska göra men vi får se helt enkelt. puss&kram amanda ♥
sarah

sv: aha oj ;o trodde att du var 94a!

matildac

vad ska du göra esen :)?

sarah

sv; det är ju bara najs ;)

Photographs by Natalia

sv: fotat och så, sj? :)

aw

naj. sj

Linda - ndaiL

ska se en film snart :)

matildac

haha jag veinte :D

sava

sv; snygg tröja !

vart har du köpt den ?

jennifer gräll

sv: det är bara bra :)

Carolina [fotograf]

Thanks ♥

awwiee

tacktack sötsak :)

Louise

fin blogg:)

EMSY

nää :å har du?

MyzaaN - Princess Pink

så lite så gumman (A) <<3

Anna

japp, tack så mkt :)

JAGHETERINTESUNE

Okej, tack så mycket! :)

Maja Linder | baramajaas.blogg.se |

jag är 14, men asså jag är född 95:)

linnda

sv: ja!

har du sportlov nu eller? :)

hejannw

men hur vill hon ha den då ;)

simone

Så söt du är :)

Rita ♥

Så härlig färg på din kofta, min kompis har en likadan :D

m-d

jag såg det :) tack sötnos! <3

m-d

yesss ;p

Lillasyzter

vilken mysug tröja :)

ABSSOLUTAARNELA

det är bra :D

va gör du?

s

Okej:)

Elvira Eriksson

Fin bild:)

Moa

Nu ska jag färga håret chokladbrunt! :)

Håll tummarna för att det blir bra <3

Marcus Å

Härligt! Gjort idag då? :)

my elfstrand

söt bild älskling!

love u



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: