by amanda

| Vardag
nu har jag städat färdigt och fixat mig själv lite. ska snart sätta på en film och äta bullar som mamma bakade igår. sen får vi se vad som händer, det är som sagt bara en chilldag idag så jag har inga planer alls. men jag bloggar såklart senare, pussar

jag&svante 2009, klassresan :) jag älskar dig svampen
Anonym

skulle vara kul om du skulle kunna svara på denna fråga: http://boze.blogg.se/2010/february/skulle-va-roligt-om-ni-svarade.html

Anonym

Vilken söt blogg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: