by amanda

| Vardag
Ida ville att jag skulle länka henne så det är klart att jag gör det.
Men tro inte att jag kommer länka er andra för det? ;)

Jag Älskar Dig Ida Bästavän !
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
idacenterlid

Amanda är en bitch mot alla förutom mig! ;D

LOOOOOOOVE U !

Sarah

Gott med kebabpizza :) Paradis hotell?? Ska du se det på nätet eller?? För finalen var ju igår.

Emma

haha oj blir fett förvirrad på alla kommentarerhaha:D nej vene ska väll kolla på tv .D

Emma.

hahaha förstår typ ingenitng:o men aa:

Sarah

Aha okej. Vem hoppas du på ska vinna??

matildac

samma såklart :D

Sarah

Ja jag hoppades också på greta o cimon. Men när det åkte ut så hejade jag på erika o kristoffer. Men alla andra verkar vila att Jackie o han ska vinna. Jag gillar inte den tjejen.

Anna

SV: Härligt :)

matildac

haha:)vad händer sendå?

Anonym

söt bild :d

matildac

okejokej,sova trorjag :)

Nadja

förkyld sj? =)

matildac

najs ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: