by amanda

| Vardag
vad har ni för er alla sötnosar ? jag har precis kollat på film "my sister's keeper" har velat se den jätte länge men nu har jag äntligen sett den. den var så sjukt bra och jag höll på att börja gråta flera gånger. ska bara chilla lite nu, kolla bloggar och chatta lite på msn. jag bloggar väl senare, pussar amanda <3
EMSY

kolla me mami hahah:D

s

sv: snart 7 månader :)

felicia

checka gärna in i min blogg, du kommer verkligen inte bli besviken!:) Skriver om mig själv, mina vänner, om mitt 4 år långa förhållande med världens bästa pojkvän! Förresten jag är bara 16 år gammal!:)

emma

Hejsan

allt bra?

ha en bra helg

Neha

Den filmen är så bra:D

N(:

Tror det var förra veckan jag såg den och tårarna kom!

(:

my elfstrand

åh den vill jag också se, verkar grym! :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: