by amanda

| Vardag
nu har jag tagit ett riktigt lång bad, haft hårinpackning och lite annat. mysigt ! ska snart fika med familjen och sen ska njag nog se på film igen, är redan ganska trött. men ska försöka hålla mig vaken länge. nätterna är ju som bäst, right ? ;)
Moa

Fast jag tror inte det. Jag har färgat förut med ungefär den färgen och den funkade. Och en frisör tippsade mig om den också så det är nog inte alls samma

EMSY

okej :D kollar letsdance-.-

Erica

söt bild!:)

R e b e c c a

sv: ja ^^

Linn-Lay

åhh tack :D jag har haft en toppen dag jag med :D

Mathilda

Jättefin blogg!! :D

matildac

jajjamensan :D

EMSY

nej suger:F

cecilia

Gillar tröjan:)

Awwiee

kolla senaste inlägget så ser du :D snygg tröja kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: