by amanda

| Vardag

idag har det faktiskt varit en nice skoldag. medans alla andra badade idag sprang jag och flera andra tjejer runt och ckeckade killarnas kroppar, blev ner skvätta av vatten, åt glass och spanade in idol-danny som också var där =D vi badade bara halva dagen så när vi kom tillbaks till skolan igen kollade vi 2-timmars film och sen slutade vi. jag drog hem direkt och nu sitter jag bara framför datorn. ska ta det lugnt ett litet tag eftersom jag inte alls är sugen på att gå ut i kylan. men vi får se, jag kanske drar ut senare. men jag bloggar om en stund igen, puss&kram amanda ♥

hanna

okej , ska till dalarna :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: