by amanda

| Vardag
jag har precis rakat benen och målat tånaglarna. äntligen :) jag borde ha gjort det för länge sen men har glömt bort och inte orkat. men nu har jag äntligen gjort det eftersom vi ska bada med skolan imorgon. inte för att jag ska bada, men ändå. ska kolla på och spana i killarna ;) haha ! men jag bloggar senare, pussar.

bild på mina ägon från idag. fina va ? ;)
EMSY

hahaha j:D

EMSY

jadå :d sj

ella

skitfina ;)

Linda - ndaiL

fina!

EMSY

bra då :D

EMSY

jaaa:D:D

EMSY

ah e olyckligt kär

EMSY

orkari nte ens snacka om de

Moa

Idag har jag lärt mig åka skridskor! :) Det var superkul. Gillar du det?

EMSY

nej,, :/

EMSY

kommer aldrig blir bra.. :*(

Linda - ndaiL

vad gör du?

Linda - ndaiL

Mysigt det lät!!

EMSY

vill inte de..

Linda - ndaiL

jag försöker packa..

EMSY

jaaa :( ........ ååååh ;:'8

MyzaaN - Princess Pink

ah då min dag har varit bra :D din dÅ? <3

EMSY

jag är oxå ledsen.... :/

Hanna

haha ja :)!

Hanna

aa precis :) haha , as kul!

EMSY

tack de värmer :(

Hanna

jaa :) , hehe okeej

EMSY

livet är svårt ibland

Awwiee

inte jag heller så skit samma (a)

Sagha

fina ögon:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: