by amanda

| Vardag
nu ska jag hoppa in i duschen så jag kommer inte att uppdatera mera ikväll.
jag hinner inte, ska föna håret och platta lite grann också. när jag är färdig
med allt kommer klockan att vara tillräckligt mycket för att det ska vara
dags att sova. men jag bloggar imorgon, jag ska inte vara med annie så
jag kanske drar hem efter skolan och pluggar eftersom jag har två prov nästa
vecka. no-prov på onsdag och so-prov på torsdag. jag kanske bloggar på
morgonen om jag hinner eftersom jag har sovmorgon. men nu ska jag dra,
puss&kram amanda ♥

bild från sommaren förra året, om jag inte minns fel :)
Anonym

åh.tck så mycket!:D mårs de idag då!?:D

Hanna

tack hihi :) , gör du då?

S A N N E

sv : tacktack, allt bra med dig idag ? =)

matildac

okej,kompisar:D

erika

sv: Jao. Vad har du gjort idag då?;)

R e b e c c a

sv: jaha :/ hoppas du får en bra dag imorgon iallafall ^^

Linda - ndaiL

vad görd u?

Awwiee

tack själv då kramis :D

MyzaaN

så lite så:)

haha tackar ;D

patricia (tävling pågår)

jag ska väl till skolan.. själv? :)

sarah

kolla in min blogg

idacenterlid

vadå ? (A)

Carolina

Rise and shine ♥ Glöm inte att dra förbi min blogg minst en gång under dagen ♥ ♥ ♥

Nadja

Hallå allt bra idag? =)

EMsYYyyy

hahaha ja:D

Sagha

japp själv då?:)

Ellie<3

Fin header!

Lillasyzter

jag gillar verkligen din blogg! den är inspirerande och trevlig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: