by amanda

| Vardag
bilder på mig & annie idag :)
- jag älskar dig


jennifer gräll

sv: okej har tränat :)



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://kassiie.blogg.se/2010/february/jag-har-valt-10-bloggare-som-ni-ska-rosta-pa.html#comment

Alla som röstar på mig länkar jag i ett inlägg. Puss <3

Nadja

Jag ser halv 8 hos mig som jag har spelat in. Vad skoj med kalas. =)

Nadja

aha vad synd. =(

R e b e c c a

sv: Tack för din röst :)



Rösta gärna på mig i en veckansblogg tävling som jag är med i :) Länken till tävlingen hittar du i min blogg :) Kram Rebecca



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: