by amanda

| Vardag

jag har precis kommit hem och ska alldeles strax hoppa in i duschen, skönt ! det var trevligt hemma hos farfar men lite långtråkigt eftersom jag var det ända barnet. åt smörgåstårta och sen fransk chokladtårta med grädde. haha men jag bloggar kanske efter att jag har duschat, jag tror inte det men man kan alltid hoppas :) annars hörs vi imorgon, ska nog vara med annie då. men inga bilder för det gick inte att ladda upp tyvärr. pussar

elin älskling åkte till thailand idag. jag kommer sakna henne så sjukt jävla mycket.
hoppas du får det bäst och skyndar dig hem så jag inte dör av saknad.
älskar dig otroligt !

m-d

- absolut själv med?:)

jennifer gräll

sv: vad har du gjort ikväll ? :)

Nadja

jag har fikat hos mamma och sen gruppen. =) vad skoj. =)

m-d

du frågade om vi haft en bra dag;)

Nadja

ja en trevlig dag. =)

Nadja

Jag har kollat tv sj? =)

jennifer gräll

sv: tack så jätte mycket <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: