by amanda

| Vardag
hallu sötnos. jag skulle ha gått på bio idag med ida och filippa men det blev ändringar. filippa blev sjuk och idag var tvungen att plugga. så efter skolan gick jag och annie hem till mig. åt lite och satt sen och snackade en hel del. sjöng lite singstar och fixade några bilder. hon har precis gått och jag ska snart åka till farfar eftersom han fyller år. men jag bloggar ikväll när jag kommer hem igen. puss&kram amanda !
Melinda Dalin

Grrrrr!

EmsYYy

sååå snyggg asså.D

sofia

sv: helt okej :)din?

matilda

sv; det är bra, lite trött men annars så ! :D

EmsYYy

speicellt i filmerna:D

jennifer gräll

sv: ja absolut :) ♥

Nadja

bara bra. =) Gjort idag? =)

Moa

Rösta gärna på mig :) http://matildac.blogg.se

Carolina

Många som är sjuka nu tyvärr...

Madde

Vad har du pluggat idag? Kram /M

Pam :)

GGRRR :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: