by amanda

| Vardag

jag har precis kommit hem från mormor. det var riktigt trevligt där. tog bussen dit och mötte mamma i centrum. sen åkte vi till mormor, åt middag och fikade med semlor. mums, egengjorda =D men nu ska jag svara lite på komentarer och sen så ska jag nog läsa lite. om jag orkar så ska jag plugga, jag bloggar senare.

love'

Pam :)

sv: samma här! :D



vad gör du?

Moa

Den är så jävla bra :]

Moa

Den är så jävla bra :]

EmsYYyYy

hehe tack :D vad gör dudå?:D

Therése

Fin blogg!

Kika gärna in på min och besvara dagens fråga, tack på förhand! :)

Therése

Svar: Haha okej, vilken otur ^^

EmsYYyYy

haha okej :D dsamma här :D

aw - gotlandstöis ツ

javisst gör det :D

Therése

Svar: Jo, allt är bra!

Hur är det med dig? :)

Moa

yes :)



hihi, tack!

Moa

Händer i morgon? =)

EmsYYyYy

haha okej :D

Linda - ndaiL

tack!

Moa

Vad mysigt :) skola...

jennifer gräll

Hejsan :)

Allt bra? :D



ställ gärna en fråga i "kvällens frågestund" som avslutas 22.00 ikväll då jag svarar på frågorna! :)

Nadja

toppen. =) Gjort idag? =)

EmsYYyYy

inte mkt :p sj

Moa

jaha ^^ haha, jag ska plugga!

jennifer gräll

sv: tack för din fråga :D

Moa

Jobbigt... Jag har fått värsta kicken :D

EmsYYyYy

haha okej mys:D

erika

sv: Jag har sovit, lagat mat,sett på tv och bara tagit det lugnt. Vad har du själv gjort då?:)

Moa

Jag måste plugga och har pluggat fysik hela kvällen... det suger! :/

Nadja

mys. =) jag har fikat med svägerskan och sen praktiken. =)

S A N N E

fin blogg ! :)

jennifer gräll

sv: Jag har varit i skolan, och sen tittat på oth :) Självdå

Nadja

Ja det gick riktigt bra och det var skoj. =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: