by amanda

| Vardag
Nu har Ida gått, och runt 17 så ska jag ta bussen hem till mormor. Jag och Ida kollade bara på film, vi såg filmen "made in manhattan" har ni sett den ? Den var toppen. Jag skulle ju vara med Matilda idag men hon var så seg och klockan blev så mycket så det kändes onödigt. Men jag bloggar när jag kommer hem från mormor.
Puss&Kram amanda :)
EmsYYyYy

ihihih tack :D

Vad tycks om den nya desigen?:D

patricia (tävling pågår)

tack :)

härligt! jo det är bra här med :)

Linnéa

Yes box, det har jag:) Härligt!

Pam :)

sv: tack! :D



allt bra då?

Linda - ndaiL

den e bra!

matilda

sv, haha jo det var det jag frågade, tackaar :)

ISABELLES FOTOBLOGG

Har du haft en bra dag? :)<3

Moa

Du borde! Den är sååååååå jävla bra!

Carolina

Thanks ;)

erika

sv: Brabra:D

michelle

ååh filmen är så bra:)ett tag sen man såg den nu, lär nog se den snart igen:D

jennifer gräll

sv: det är toppen :D

JAGHETERINTESUNE

Har en frågestund i min blogg just nu! :) Skulle vara kul om du ville skicka in en fråga eller två :)

Anonym

finfin blogg du har!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: