by amanda

| Vardag
hallue, hur har eran dag varit sötnosar ? min har varit riktigt härlig. när jag slutat skolan drog jag och mötte ida och sen gick vi hemt till mig. kollade på någon konstig film som liknade paradise hotel. den var helt okej men jag hade förväntat mig något annat eftersom jag inte läste på baksidan vad den handlade om. efter filmen höll vi på lite med våra mobiler och sen drog ida hem för jag skulle till pappa och hämta grejer. jag kom hem för en liten stund sen och nu har jag precis fixat matsäck till imorgon eftersom vi har frilufts dag då -.- men jag bloggar senare, pussar amanda :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: