by amanda

| Vardag

klockan börjar bli mycket så jag ska gå och lägga mig nu.
eller jag ska ligga och läsa lite + smsa. sen ska jag sova.
jag har ont i magen nu igen, vilket jag får lite då och då.
jätte jobbigt, men jag överlever .. knappt. men vi hörs
imorgon, då jag kanske ska vara med annie. annars blir
det nog bara chilldag hemma. plugga kanske ? har en massa
prov innan sportlovet. men jag bloggar imorgon. pussar

matildac

fin blid:9

aw - gotlandstöis ツ

fin bild!

R E G H I N A

Svar: hehe :) lust att följas via bloglovin? :}

livsstilar.se

Hej, Ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com.

besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

Awwiee

känns som det bara är jag sov har sportlov denna veckan ju! kram

Connie

Du menar att det är roligare att läsa någon blogg med mer bilder i ? .. Jo jag håller med =) Gillar inte när de bara är text.. får panik av att jag bara har massa text nu.. :P hahah

Linda - ndaiL

ska gå o lägga mig nu, gonatt :)

Nadja

Godmorgon sovit gott? =)

isabell

händer idag då :)?

jenipeni

vad gör dudå? (:

Carolina

Har du sportlov nu?

s

Okej härligt att höra:) jo med mig är det bara bra:) Händer idag då?

Sessie

nu gör jag inte så mycket!

kom precis in efter att ha varit ute och sprungit lite, själv då? :)

Moa Murderess

Tack för dina frågor! :)

Nu ligger svaren uppe på bloggen, det är bara att kika in och kolla ^^



Kram www.epicfaiil.blogg.se

R I T A ♥

Alltid så mycket innan sportlovet :/

Moa

Yes :) haft en bra dag? <3

EmsYYy

allt bra? :D

erika

sv: Jaså:) DEn var fan bra!:)

m-d

aw tack (a)

natta

la till dig på bloglovin nu, lägger du till mig?

meliie

Dags för en annorlunda frågestund:)

Fråga mig vad ni vill, men frågan måste börja med "Har du någonsin/någon gång" :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: