by amanda

| Vardag

nu har jag kollat klart på titanic och gråtit en hel del, den är så vacker !
jag har inget mer att säga, tänk om det var en själv som var med på båten..

benita

Sv: heltklart!

matildac

kejokej =D

rösta gärna på mig i veckans bloggg:

http://fotoavmoamelinder.blogg.se/2010/february/finalisterna-i-veckans-blogg-ar.html#comment

MOA

Okey :) Tackar och bockar för din röst :)

benita

Sv: känns kul att de är så många som tkr om den ! :)

matildac

tackar D:

benita

Sv: hihi jaa! :)

MOA

Ja allt är bra :) själv?

MOA

Härligt :) <3

Anonym

typ skola och lite plugg (A) sjdå ? :)

Anonym

typ skola och lite plugg (A) sjdå ? :)

matildac

ahaokejokej :D

benita

Sv: de var av mej, och de var verkligen inte meningen att göra den anonym :)

matildac

skola,dudå :D

MOA

Ja, absolut :) själv? <3

benita

Sv: ah okej härligt! :)

MOA

Härligt =) haha, nu blev jag så sugen på att se titanic, så nu ska jag se den filmen, sen sova!

Nadja

vad gott. =) Den filmen älskar jag. =)

Linnéa

sv: tack detsamma :D

haft en bra alla hjärtans dag?

matildac

okej =)D

Nadja

ja tårarna trilla. =(

matildac

visst är den :D

Pam :)

sv: tack och vsg! :D

Awwiee

joo det är ju sant :P kraaam

s

Åh den är så bra;)

jenny

åh jag älksar den !

Lillasyzter

ja gråter med iden.. alltid :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: