by amanda

| Vardag

jag har precis kommit hem från bion och den var så sjukt bra. jag drog hem direkt efter bion eftersom jag inte visste vad de andra skulle göra och jag behövde ändå vara hemma halv 6. men nu ska jag kolla klart på titanic eftersom klockan blev för mycket för att göra det igår. men vi hörs senare, pussar

benita

Sv: härligt att höra!

ska du hitta på ikv då ? :)

ABSSOLUTAARNELA

ja mår bra ;)

Linda - ndaiL

söt bild!

benita

Sv: ska iväg till ante snart, sen ska vi till becka och ha mys kväll (A)

ABSSOLUTAARNELA

yes ;) söt bild! :D

ABSSOLUTAARNELA

tack :D

benita

Sv: kim och becka är tsm och jag o ante, asså eftersom ante o kim e kompisar och jag o becka bestämde vi att ha en gemensam kväll :)

benita

Sv: kim och becka är tsm och jag o ante, asså eftersom ante o kim e kompisar och jag o becka bestämde vi att ha en gemensam kväll :)

Nadja

Jag ska mysa med älskling och äta romantisk middag. =) Vad mysigt. =)

my

Sv: okej vad kul =)

njaa bara ta de lugnt ^^

matildac

jajjamensan .d

Carolina

Åh jag vill med gå på bio...

Linda - ndaiL

vad gör du? :)

matilda

rekomenderar du filmen ?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: