by amanda

| Vardag
jag har precis duschat, skönt !
sitter och lyssnar på musik, svarar på komentarer och läser.
mycket mer har jag nog inte att skriva, jag bloggar senare.
kisses
Emma

typ ingentoing :D bara chillat :D sj

Emma

hhah okej :D:D låterkul:D

Piinky

städat sen tagit de lugnt själv då?



Kram

Emma

va gjorde ni i stan då :D

Linda - ndaiL

mysigt :D

Nadja

ska kolla på paradise hotel. =)

idacenterlid

menar med vadå? (A)

Nadja

hur går det med boken då? =)

Nadja

där finns jue fler böcker i serien. =)

Nadja

jo jag vet vad du menar. Jag åndrar att jag läste mina så fort. =(

Nadja

ja och jag ångrar att jag inte såg new moon på bio.

Linda - ndaiL

Jo jag mår bra!

isabell

tack du, vad glad jag blir :)!

Nadja

det blev aldrig. =(

Nadja

jo jag har hört liknande. =)

Piinky

okejokej va skojjsigt =)



Kram

Nadja

ja jag ska köpa den. =)

Nadja

när kommer 3:an? =)

Nadja

oki den ska jag se på bio i alla fall. =)

Linda - ndaiL

mm riktigt gott!!

Nadja

oki det ska jag göra.=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: