by amanda

| Vardag

nu är jag hemma igen. det var skit chill hemma hos matte. jag tilda elin annie lippa matte leo micke och muffe var där. mysigt, chillade galet i hans rum, musik snackade och allt. tog sällskap med micke hem och nu ska jag snart kolla på en film. vi hörs nog senare, pussar :) ♥









Nadja

Jag har umgåtts med en vän och sen kollat film. hette din? =)

EmsYYyYyY

detsamma:D allt bra?

erika

sv: Ikväll?:) Jag har varit med simon. Vad har du själv gjort då?:)

EmsYYyYyY

okej :D jorå de e bra

aw - gotlandstöis ツ

thanks <3

EmsYYyYyY

haha okej :D

ehm vara med saga typ :D:D själv.D

erika

sv: Okej, låter kul!:) Vad gjorde ni för roligt då?:)

Liiv

Sv: Så lite så :)

matildac

tack detsamma D=

-hannah

Hejsan! =)

jag har veckans blogg hos mig.

du kanske är intresserad av att vara med?

det är ju alltid lika kul och fånga mer besökare =)

om du vill vara med gå då in på min blogg och anmäl dig! ha en bra dag, puss <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: