by amanda

| Vardag
hello cuties :)
jag sitter hemma och ska nog snart gå och duscha, mitt hår är smutsigt -.- blää och sen ska jag äta. jag skrev igår att jag skulle iväg till släkten men jag tror jag avstår. jag har nog andra planer. jag och tjejorna ska hem till matte och chilla galet. jag och elin drog hem till mig efter skolan i allafall, kollade på film och ah sen drog hon. men vi ska snart träffas igen =D jag bloggar när jag kommer hem igen. kisses
benita

Sv: ja du med! :)

aw

fin bild: D

diana

japp, känner du honom ? :)

föresten, haah frågade erik om han visste vem du va och han ba, aa :p

aw

aww :D

Anonym

sv; tack detsamma!

Carolina

Jag svarade på ditt mejl!



Vill du bli på bra sommarhumör? Kolla in filmen jag lade upp nyss och svara på frågan haha ♥ ♥ ♥

matildac

okjejokej ;)

matildac

jo själv :D

H a n n a & L i n a

var gärna med i vår fototävling och vinn ett fint smycke! :D

Nathalie

okej, jo det ska jag med :)

diana

sv: haha okej :)

aw

jadå =D sj?

Linda - ndaiL

desamma, va ska du göra?

Johanna ♥

lägger till dig nu, skriv när du lagt till mig :D

;e l i s a b e t h* <3

haha tack va snäl du är :)<3 du är söt<3

erika

sv: Tack, desamma!:)

Nadja

Gör du ikväll? =) önskar detsamma. =)

EmsYYyYyY

haha okej :D nej ingenitng

sagha

åh tack desamma:)

sagha

fin bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: