by amanda

| Vardag

jag ska snart göra mig i ordning och sen gå och lägga mig.
jag kommer i allafall inte att blogga mera idag. jag har så
sjukt ont i magen så det finns knappt, mensvärk i guess ?
jag har tagit en tablett men det verkar inte som om det
hjälper. jag hopas verkligen det, det här är ju tortyr !
menmen, imorgon tillbringas fredagen med elin hunnie.
jag vet inte vad vi ska göra, men det blir säkert något kul.
jag ska nog träffa släkten på kvällen, någon fyller år (a)
men vi hörs imorgon, hoppas ni kommer att sova gott.
pussar amanda ♥

jag&annie i tisdags, förlåt för försenad bild :)

Nathalie

hahah ;p



va ska du göra i helgen då?

Nadja

hejje bara bra sj? =)

Linda - ndaiL

yes!

natta

ska vi följa varandra via bloglovin?=

isabell

vad göru då :)?

matildac

match osv,självdå :)?

Madde

Hoppas du får sova gott i natt! Kram /M

erika

sv: Okej vad trevligt:)

sandra

hurru kan du hjälåpa mig med min header? så kan jag länka din blogg?:)

Johanna ♥

lust att följas på bloglovin?

Awwiee

Hejsan hoppsan trillade just in på din blogg (Y) Hoppas du gör detsamma med min. Glöm inte att spana in videoinlägget också. Ha det fint kraaam :D

aw - gotlandstöis ツ

ha en fi ndag!: )

Mathilda

Jättefin blogg!! :D

Carolina

Lovar att jag ska kolla på det idag :)

H a n n a & L i n a

Sv:

Japp :), Hanna mår typ bra nu :P

benita

Sv: jodå :)

jag veet inte (A)

sagha

Okej:)

mymy

Sv: hahaha alltid xP

Moa

Ska ner och hyra film nu. Har du något tipps på någon bra film? :)

Madde

Önskar dig en riktigt fin fredagskväll! Kram /M

Awwiee

okej så trevligt kraam :D allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: