by amanda

| Vardag

hellu alla sötisar, elin har precis gått och jag funderar på att snart gå och äta lite mat.
jag är faktiskt ganska hungrig, elin skulle just hem och äta. sen ska hon komma hit igen. slutade tidigare idag också eftersom jag inte hade någon idrott, jag hanna och elin gick hem till mig. kollade på film, new moon. jag såg den igår, jag vet men elin hade inte sett den så vi såg den igen. och när hanna gått satte jag och elin på filmen the proposal som jag också sett för ett tag sen, hur som helst så kollade vi på halva filmen och sen var hon tvungen att gå hem. men vi ska fortsätta kolla när hon kommer hit igen. vi hörs senare, kisses

jag elin och filippa i höstas :)
bildbrist (a)

benita

Sv: hihi :)

nja de vet jag inte riktigt om jag håller med om..

benita

Sv: nja vet inte tkr bara inte de ;p

diana

melker :)

erika

sv: Okej, vad bra att allt är bra med dig!:)

matildac

oja:)

ebba

hehe :)

vad gör du?

Sagha

japp själv?:)

CISSI

SV Haha det gick bra, lite glas på skinkorna men :D

EmsY

okeeeey :D tack. vad göe ydåd

linn pettersson'

skriver i min blogg igen :D <33

my

Sv: de blir nog samma ^^

Madde

Hej!



Vad gör du ikväll?



Kram /M

matilda

hur mår du amanda sötaste? :)

Moa

:) Söta!

Vad tycker du om låten på min blogg? Britney spears "from the bottom of my broken heart"

Leia ♥

Ja, det var supermysigt :)

Anonym

Mysig bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: