by amanda

| Vardag
nu är jag hemma hos pappa igen och har precis duschat. som jag skrev innan skulle vi åka iväg och fixa lite saker men så blev det inte. han kom inte och hämtade mig fören runt 7-8 och då var det försent. vi åkte snabbt och handlade lite mat och sen till farmor och hämtade tvätt. när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och nu sitter jag och dricker te. jag kommer inte att blogga mera ikväll, så vi hörs imorgon. skulle ha gått på bio med matilda men hon fick inte, så vi får se vad som händer imorgon. pussar <3

filippa gjorde videon till mig annie tilda och elin. tack älskling.
jag älskar dig !
Sagha

inget speciellt själv då?:)

CISSI

SV Askalas men hade nationella sååå .. Dudå?

CISSI

SV Askalas men hade nationella sååå .. Dudå?

Nathalie

va händer annars? :)

Sagha

aha okej:)

Nathalie

jaså, jo jag med faktiskt.. hehe

Leia ♥

Skönt att det är bra, samma här. :)



Linda - ndaiL

Nu ska jag sova, gonatt! :)

my

Sv: Nej ingett ^^

händer idag då ? :D

ebba

vilken gullig video :)

matildac

okeei,sovit gott :D?

H a n n a & L i n a

sv; ok, själv känner jag mig bara trött och hängig och har ont i halsen och öronen... :(

EmsyYYy

okej :D nja skolan o så js :D

diana

Han gick väll i skarpnäckskolan, eller hur ? hehe knr en kille där <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: