by amanda

| Vardag
jag förlät aldrig dig fören jag insåg att din ursäkt
betydde så mycket mer än det fåniga ordet ..
matildac

visst är det:D

matildac

inget dudå:D

sandra

följa varandras blogg åp bloglovin?:) ...



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=234822

bli medlem drä coh du får 150 kr i present kort som välkomst grejs när du blir medlem! och som fusk gör det tre gånger:)

benita

Super fina ögon :]

En modells & statist liv!

snygga ögon



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: