by amanda

| Vardag
nu har jag kollat på new moon som syster laddade ner åt mig. och själv håller jag på att ladda ner en johan falk film. men nu ska jag kolla på andra avenyn medans jag väntar på pappa. vi hörs sen, kisses

bild från söndags.
isabell

min dag har varit okej, din då :)?

ebba

jaha okej :D

vilken söt bild!

bitte

har en tävling där jag tävlar ut smink från E.l.f



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

matildac

skola,själv :D?

matildac

okejokej :D

CISSI

SV Okej :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: