by amanda

| Vardag

åh, jag skrev nyss ett inlägg men det försvann pågrund av att blogg.se suger !
jag fattar inte varför dom aldrig fixar till det -.-



hur som helst, jag och angelica gick hem till henne nästan direkt efter skolan. alla tjejor skulle ha varit egentligen men det blev inte så "/ hemma hos annie åt vi först lite mackor och sen satt vi framför datorn. kollade lite på tv och hade en chilldag. vi åt middag runt 6 och sen gick vi ut och träffade elin och filippa. vi stog vid tunnelbanan en liten stund för att vi inte kom på vad vi skulle göra men det var tråkigt så jag drog hem istället. det finns inte så speciellt mycket mer att skriva om idag. jag bloggar senare, pussr amanda <3

jag&hanna älskling för någon dag sen :)
EmsyYyY

inte mkt sj :D

haha går du i eriksdalskjoan?

EmsyYyY

haha okej .d

nej såg ut som de på bilden :D

matildac

bara bra,självdå :D

matildac

okeokej,najs :)

EmsyYyY

haha ok :D:D:

EmsyYyY

haha ja fan :D

matildac

jag är faktiskt riktigt nöjd:D

ebba

okej vad bra! :)

jo det är fint här med :D

CISSI

SV :)



Mysig bild!

ebba

du är söt ja! <3 :)

En modells & statist liv!

har lagt till dig nu :) din tur!

matildac

ihihjaa :D

matildac

vad gör du<3

evelina

http://evelinadeckel.blogg.se

-läs och kommentera =)

ebba

jag fyller snart 14, hur gammal är du söte? :) <3

matildac

okejokej,inte mycket :D

ebba

ja precis :D

hur gammal är du snygging? :D :D

evelina

sv; tack vad gulligt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: