by amanda

| Vardag
godmorgon sötnosar.
jag började egentligen 8 men mådde lite dåligt så jag hade tänkt stanna hemma. men det blev bättre och nu har jag precis gjort mig i ordning och ska snart dra till skolan. har rast 10 så jag kommer tills då. skönt att slippa stressa, tisdagar brukar alltid vara så stressiga. min första lektion är i allafall slöjd.
men jag bloggar när jag kommer hem ikväll. pussar amanda <3
Anonym

Okej!:)

EmsYyYY

Inte mycket dU? :D

Linda - ndaiL

Desamma tjejen!

diana

sv: min skola ligger vid globen :D

nytorp <3

Emelie :)

Vilken fin blogg :)

Anonym

Nu är det så att vi är med o tävlar om veckans blogg skulle vara jätte gulligt om du röstade på http://boze.blogg.se som är nummer 6!!



För att rösta klicka på denna länk: http://jvts.blogg.se/2010/february/veckansblogg-tavling.html



Alla som röstar får en länk om ni säger till att ni gjort det!!

Tack så mkt!

Anonym

Vilken är din favoritparfrym?

Någon du skulle vilja ha, eller kanske redan har?

Svara gärna i min blogg..

isabell

vad göru :)?

isabell

ahha vad bra =D

En modells & statist liv!

Hej sötnos! Snygg blogg du har :) Hoppas du inte har något emot om vi kan lägga till varandra på bloglovin? :)



Säg till om du vill eller inte :)

För du har en underbar blogg!



Kram <3

H a n n a & L i n a

sv; Haha, vem längtar inte till den 20 mars :D

ebba

hehe det gör inget :D

allt bra annars? :)

matildac

det fick jag =D

O L I V I A

Sv Okej, inte så mycket. ungefär detsamma ;) men ska försöka plugga lite nu faktiskt !

EmsyYyY

hahaokej :D jag mår bra:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: