by amanda

| Vardag
hallu bitches ! jag har precis ätit middag och ska snart följa med mamma till affären, trevligt ;)
idag slutade jag tidigare, skulle ha slutat 3 men fick sluta halv 1. underbart !
jag matilda filippa elin och hanna drog hem till matilda efter skolan. åt lite och bakade, sen kom även annie. vi chillade galet, dunkade musik och hade skit nice. vid 5 drog jag hem för några hade träning och några andra skulle träffa några randoms så jag gick hem. men bloggar senare då får ni bilder också. kisses

bild på mina ögon från när vi lekte fjortisar i lördags :p
aw - gotlandstöis ツ

ja de har jag! :D sj ?

EmsyYYY

sådär sj :D

matildac

oja,självdå :)?

EmsyYYY

haha privatsaker:D

matildac

jajjamensan :D

matildac

jajjamensan :D

ebba

skolan och pluggat :)

vad har du gjort idag? :D

lukia

Njae? Hehe..

matildac

tackdu =D

ebba

låter som en bra helg :)

jag saknar den så jag blir tokig! alla minnen och allt :D

O L I V I A

Sv: tack :D vad gör du då ?:)

ebba

det är jätte kallt ute! :s

matildac

tackdu, varit med johanna:)dudå

matildac

tackdu, varit med johanna:)dudå

ebba

vi med!

jag bor i nybro, ligger rätt nära kalmar :)

vart bor du själv? :D

Anonym

Haiiij nice blogg!

kolla gärna in min<3

Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: