by amanda

| Vardag

idag har jag haft besöksrekord =D keep reading sötnosar !

det här blir mitt sista inlägg för idag. jag börjar bli trött, det har varit en lång helg. jag ska inte sova än men jag kommer inte att blogga mera så jag skriver godnatt nu. vi hörs imorgon, hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll. pussar&kramar amanda :)

bild från gotland sommaren 2008 :)

EmsYyYy

ÅH gotlaaand :D:D

ISABELLE - i ♥ to photograph

Vad gör du? :)

matildac

från 150-200 :)

EmsYyYy

yes :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Sagha

japp allt är på topp, själv då?:)

följa varandra med bloglovin?

EmsYyYy

ja:D jag älskar gotland:D

Sagha

Okej vad bra:)

okej, säg till när du lagt till mig:)

EmsYyYy

AW TACK :::D:D:D:D

Linda - ndaiL

jag ve tint eän, själv?

Anonym

Gillar du axelsmycken som är tokhett och verkligen det rätta nu? Jag säljer egendesignade axelsmycken genom mitt UF-företag. Bara att fästa på en tröja eller tshirt och den blir som ny! Kika in så får du veta mer. :)

EmsYyYy

varje sommar och höst :D

matildac

att det är :D

EmsYyYy

JAA:D det borde ni :D::D

matildac

ingeinge :D

vagöru

EmsYyYy

hehe :D vad gör du nu då hahaha :$

Linda - ndaiL

va härligt!

EmsYyYy

olkeyy :D kollar på spdiderman3 :d

matildac

ser wallander:D

EmsYyYy

haha okej :D:D:D

EmsYyYy

vet inte :D:D

ebba

hej :)

tack din blogg är med fin!

joo allt är fint, självdå? :D

matildac

jaa kalrt de är :D

ebba

vad bra! :D

vad har du gjort idag? :)

matildac

hiih jajamensan ;)

EmsYyYy

yes sötnos:D

EmsYyYy

de gör vi (y) puss

aw - gotlandstöis ツ

jag bor på gotland:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: