by amanda

| Vardag

jag läste en kompis blogg och blev sugen på att baka.
så nu har jag bakat choklad muffins. mums :)

ANNA

SV: PRecis :D det låter gott :D

A Z R A !

sV: hehe :D

Linda - ndaiL

va gott!

bea

okej, har varit med kompisar och åkt i backen:)

tack:D

hehe såg rikitgt gott de du baka:)

Nathalie

Det där ser mumssigt ut :D



Jag ska välja NV och

kanske beteende som inriktning :)

Vad ska/går du välja/går på?

bea

hihi ja:)

A Z R A !

sV: skola först sen hem o plugga själv? :D

kram

Nathalie

Haha okej :P då förstår jag.

NV är naturvetenskapsprogrammet.

Mycket matte och no-ämnerna är med

där. Inrikttning är det man väljer

om man är intresserad av något mer

occh då tycker jag beteende är lite

intressant. Haha, när jag gick i 7an

ville jag välja eller funderade på

att välja Mediaprogrammet. Då är det

mycket fotografering, film och redigering

typ. Hehe =)

Lina K

Åh MUMS! Älskar chokladmuffins! =)

Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Anonym

Fan dig amanda, nu suktar du mig ! :D<3

Linda - ndaiL

åh va gott!!

Anonym

Faaan, men ett program börjar snart! Hinner inte..

Äter chips bara :')

matildac



låter bra de ;D

Linda - ndaiL

smakat

EmsYyYy

hihi tack :D allt bta=

EmsYyYy

hihi tack :D allt bta=

matildac

vad gör du :D

EmsYyYy

haha okej :D jorå de funkasr

ANNA

SV; Precis :)

matildac

ahaokejokej :)

ska snart på ica

EmsYyYy

varit i stan :D själv?

jenny

sv; skönt att höra :D

jo de är bra :)

EmsYyYy

hehe .Dokej låtern ice



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: