by amanda

| Vardag

dålig uppdatering igen, jag vet (a)
jag ska ta gårdagen från början. jag annie och lippa åkte in till stan. åt på donken och kollade runt lite. sen precis innan vi drog från stan köpte vi en chailatte. vi åkte hem till mig och hämtade kläder och sen hem till filippa. åt middag och började fixa oss för fest. när vi var färdig sminkade och grejer åkte vi till hammarbyhöjden där festen var. ganska många var där, riktigt chill. hög musik och grejer. vid halv 10 hände det lite grejer så ganska många drog. jag och filippa började bråka och bla bla bla. det slutade med att jag och filippa kom hem klockan 11. åt lite och sen satte vi på film, kollade på 2 stycken och sen somnade vi. när vi vaknade åt vi frukost och chillade lite och sen kom mamma och hämtade mig. så nu sitter jag hemma och ska bara sminka mig och sen är jag klar. jag ska träffa linnea tror jag, bloggar senare. pussar amanda <3

Anonym

Sjuk, men det börjar gå över <3

minns du när du alltid blev kallad för manda? :p

isabell

bitch slap ska jag och min kompis kanske hyra ikväll ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: