by amanda

| Vardag
hej sötnosar, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tillgång till någon dator. igår slutade min klass 30 minuter tidigare så jag och hanna gick hem till henne för att hämta och lämna lite saker. efter det gick vi till centrum där vi mötte elin och filippa. vi köpte godis och tog sen tunnelbanan till bagis. där köpte vi ägg och mjök och sen gick vi hem till filippa. åt lite mackor och sen gick vi ut i parken en liten stund. när vi kom in igen satt vi och snackade plus eldade godis, papper och annat. några timmar senare ville vi sminka oss som fjortisar och det gjorde vi. blä på oss och hur vi såg ut ? äckligt :) när vi sminkat oss i timmar, bytt kläder och fixat håret drog vi till kärrtorp och gick hem till muffe där muffe leo och matte var. chillade lite och drog sen ut och gick till ip. där var det någon match så vi stannade kvar en stund och träffade några vi kände. sen ville jag och hanna gå men elin och filippa ville stanna så jag och hanna gick hem till muffe och dom igen medans tjejerna stannade. hemma hos muffe stog vi mest och snackade och så, inget speciellt hände. någon timme senare drog jag och hanna hem till filippa eftersom jag hade filippas nycklar. elin och filippa var i gullmars med några så vi sket i dom. jag och hanna gick som sagt hem till filippa där vi började städa hela lippas lägenhet eftersom det såg ut som fan där efter oss. vi lagade maten och allt, när vi var färdiga kom filippa och elin hem. vi åt och sen hade elin och filippa gräddkrig. så jag och hanna städade helt i onödan :p jaja, inte mycket mer hände den kvällen. halv 1 kom hannas mamma och skjussade hem oss alla så ingen sov över.

nu har jag i allafall precis duschat och ska snart börja sminka mig och fixa klart det sista innan jag drar till stan med filippa. ikväll blir det fest hos linn eftersom hon och olivia fyller/har fyllt år. sover hos lippa ikväll så vi får se om jag kommer kunna blogga. hör av mig innan jag drar hemifrån i allafall. pussar amanda <3















Hanna

Hahaha säääxia bilder ;)

Tack för en underbar kväll ed er tjejer. <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: