by amanda

| Vardag
jag har precis duschat och ska nu försöka plugga lite. jag har läxa till imorgon men har ingen ork eller lust att ta tag i den. jag känner mig lite nere just nu, jag vet inte varför. inget som skrivs ned i bloggen i allafall. men jag bloggar kanske senare, mamma är sjuk också så jag måste vara lugn. vi hörs, kram !
Anna

SV: Jo det tror jag med :D

Anna

SV: Jo det tror jag med :D

matildacdac

okejokej,kul :D

Nadja

såg per moberg. Nu ingen aning. går det bra att plugga? =)

bea

tack allt bra?:)

isabell

tack du =D!!

allt bra:)?

Linda - ndaiL

hoppas de gick bra me pluggandet!

A Z R A ! - svarat på era frågor nu

söt :)

jenny

söt blogg:)

Anna

SV; Ja det är det men jag börjar ta mig upp nu :)

;e l i s a b e t h* <3

jo jag ska nog också ta och svara på kommentarer nu, det var ett tag sedan ;P haha jag har 54 stycken kommentarer att svara på, gaah va jobbigt asså! :D



hur mår du idag då?<3

Anonym

Du är så söt Amanda!

Saknar dig, träffas nästa vecka?

Piinky

Kände att jag inte orkade blogga , blogg.se bara bråkade hela tiden tog mig knappt in så jag blev less..Men nu är jag tillbaka =D



Kram

ella

sv: tack :) följa via bloglovin?

Hanna

söt bild gumman <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: