by amanda

| Vardag

hellu, nu är jag riktigt irriterad. blogg.se har krånglat länge nu och det gjorde mig på dåligt humör -.-
hur som helst så har dagen varit lugn och skön. när annie slutade skolan kom hon hem till mig och vi åt och pratade lite. sen satt vi framför datorn och lyssnade på musik och en liten stund senare kom leonard och muffe. vi satt lite framför datorn och sen kollade vi på film. när den var slut var dom tvugna att gå för jag blev hämtad av mamma. åt middag när jag kom hem och har sen dess suttit lite och läst. men nu ska jag svara på komentarer, hörs senare. kisses

Linda - ndaiL

va härligt :D

matildac

händer ikväll dåD:?

Anna

SV: Okej vad trevligt :9

bea

fin blogg:)gå gärna in och titta på min och rösta på vad du vill jag ska blogga mer om:)

kram

www.beatricefilipsson.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: