by amanda

| Vardag

jag har precis kommit hem. slutade 3 och gick direkt hem. annie slutar 4 så jag väntar på henne hemma eftersom vi ändå ska vara hos mig idag. jag vet inte vad vi ska göra, men vi kollar väl på film eller något. men jag bloggar senare. pussar amanda

madde skulle göra någon rosett med mitt hår ? ;)

matildac

okejokej,är på skolan .d

Gabriella

Sv: va härligt :) gjort nåt specielt? :)

Emma

hhaa okej :D va göer du

Linda - ndaiL

Jo dete bra, själv?

Nadja

nä men jag ska börja praktik på måndag. =)

isabell

Hej :)!

Jag är med i veckans blogg i denna blogg http://helenamichaela.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-rosta.html#comment

Och skulle bli jätte glad om du röstade på mej, jag är nummer 4. Tack i för hand :)!

ella

fin blogg:)

Anna

SV: PLugga sj dÅ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: