by amanda

| Vardag

jag och filippa har precis kommit hem till mig och ska nu kolla på filmen "orphan" en skräckfilm som verkar skit bra om man läser på baksidan. idag efter bion åkte vi hem, sjöng lite singstar, målade naglarna och åt middag sen drog vi ut och träffade erik och muffe. vi gick hem till filippa och en stund senare kom jerry och emil. vi var där en stund och gick sen och hyrde film. kom som sagt precis hem, bloggar kanske senare. pussar amanda <3

Matilda- QWENTUS

Jätte fin blogg!

Nadja

Det blev en lugn helg med vänner och familj. =)Allt bra? =)

ABSSOLUTAARNELA

Va gör du? :)

Emma

sv;jag gillade den också;D!

nu har jag lagt till dig:)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: