by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Nu sitter jag hemma hos mig, drog hem från Hanna på morgonen eftersom jag skulle träffa Filippa. Jag har precis gjort mig i ordning och väntar nu på att Filippa ska komma hit. Sen ska vi på bio med min familj och se "farsan" Jag tror den kommer vara super bra, hoppas i allafall det :) Men jag bloggar senare när vi kommer hem igen, pussar amanda <3
D A N I E L A ♥

- okej, nej jag har ingen aning, får se:)sj?

sava

har oxå sätt farsan, vad tyckte du ?

EMSY

inte mkt :D su

Emma

härligt:), jo det är bara bra:)!

Martina

tack så mycket själv :)...

allt är supert här också (:

meliie

Är med & tävlar om att bli dagens blogg hos http://emmelist.blogg.se/ skulle va gulligt om du röstade på nr 8 :)

EMSY

oke y:D

D A N I E L A ♥

- okej vad skoj:)

Emma

Ska vara med en kompis nu, sen har jag match:) själv?

Tova

:)<3 , fin bild!<3

Hanna

bara slappa :p , själv då?

nikela.blogg.se

SV: det är bra(:

Hänt idag då?

Simone

Härliga flygbilder:)

Awwiee

tack :) nice bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: