by amanda

| Vardag

nu är jag färdig fixad, tjejerna kommer om en liten stund.
i allafall är det planerat så men man vet aldrig med dom.
haha, men jag bloggar senare. pussar amanda <3
hejannw

vetej :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

bdb och msn sj? :))

hejannw

men jag vet ju inte.... :)

OLIIIVEEN

stockholm :)

hejannw

men du frågade när jag är klar med den andra och jag sa vet inte?

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :))

OLIIIVEEN

väsby :) sj? :D

D A N I E L A ♥

- hehe:)

OLIIIVEEN

okej :)

D A N I E L A ♥

- ja det var dem!:)

hejannw

Jo, men jag vet inte riktigt.

Haedil *HUMOR BLOGG*

:DD

matilda

okej tack :D

Händer idag? =)

EMSY

äter popcron sj :D

matildac

tackdu =D

OLIIIVEEN

inte så mkt :P sjdÅ? :D

matildac

ska städa,du =D?

EMSY

hahahaha jaaaaaaaaaa :D:D:D:D:

D A N I E L A ♥

- inget speciellt,själv?:)

OLIIIVEEN

okejokej :)

matilda

ska bort ;) hihi

Vad gör du när du har tråkigt? :P

EMSY

jaa:D

matilda

några planer inför imorron? =)

MyzaaN - Princess Pink

okejs va kul ;D jag kollar på tv med pappa :D <3

D A N I E L A ♥

- okej vad ska ni göra då?:)

MyzaaN - Princess Pink

det var så öite så <3

matilda

ska till några kompisar ;)

EMSY

haha jahaja:D va gör du i veckan då?:D

linda

fin bild :)!! <3

LIA GONZALES

söt blogg :)

Katrin

Jättefin blogg! Hoppas allt är bra med dig, kram! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: