amanda hissar

| hiss/diss

- robert pattinson
jag förstår inte hur vissa kan tycka att han är ful. han är så otroligt snygg, vacker ! det finns en del bilder på honom som är lite mindre fina men han är absolut inte ful. tänk om man var tillsammans med honom ..
han är grym på att spela edward i twilight, han gör ett fantastisk jobb. jag är helt besatt av filmerna och böckerna. tänk om någon annan hade hans roll i twilight ? nej, det vill jag inte ens tänka på. tummen upp på robert ♥

bild lånad från robertpattinson.se
Nathalie

Okej, jag tittar lite

på olika gymnasieskolor.

Själv?

A Z R A !

uuh han är snyyyyyggg!

bea

hihi ja, ha du gjort idag då?

isabell

pattinson *

han är så jävla snygggg!!!!

matilda

han är sååå söt!

tack amanda älskling :)

ella <3

ja han är supermegaultra jävla skitsnygg!

Lukia

Jaa.. Men det börjar bli bättre så :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: