You left me here alone

| Djupt

Look what you done to me.
Left me, broken.

elin

jaha okej! :) Jag har inte hunnit så långt.. heh :$

jjoseeefiin

allt bra?

LINDAVIOLA!

sv, så lite så :).

Anna med A

inte? :)

Dilan D

vad söt! :D



Hehe Dilin (min syster) har en tvillingsyster och hon heter Diman. Så vi heter Dilan,Dilin och Diman :D Nu blev det inte lättare för dig.. haha :D



Jag vet faktiskt inte varför vi har så lika namn gumman <3

HANNA

Aa :)

P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Hahha okej :)

fanny

HIHI:) vad har du gjort ikväll då?

D

Det är okej :D !



allt bra :)?

toves träningsblogg

jag är sjuk..super förkyld..

har du klart dig från dessa jäkla förkylningar som man alltid råkar ut för?

Malin

sv:har lagt till dig också nu;)

ee

hur är läget idag ? :)

ee

har du varit här ? :)

Netty♥

sv' haha nej den skrev ju inte sig själv :( haha, riktigt dålig stil av den uppgiften tycker jag :)

och tack så mycket :*

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Inget typ :)

Bee

söt :)

Anna med A

Vad gör du?

clara

Jo det har du rätt i, men a;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: