visa mig vägen

| Djupt

Du tar min hand och visar mig vägen.
För du älskar mig, precis som jag älskar dig.

Lisa

jo det är kanon, självdå:D?

erika

hihi:D

Anna med A

Vad gr du? :)

matilda

haha yes :)

Erika

sv: Tackar :)

ELLA GRÖN

jag såg på flickan som lekte med elden:)

GUEVACCI

najs, vad har du gjort idag?^^

yeah

hahah, aah :D

Anonym

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommmentera att du är med :)



Lycka till /natalie.se

nadjamelzen

va roligt:)varför slutade du?

sv; :D <3

ronja

sv: tack :)

skön sommarbild!

cajsa

lägger över film från helgen till datorn.

sofia

varse :D

clara

Ja helt klart:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: